Pegadeveloper / Architect


Introductie

Wil je een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling en inrichting van processen? Vind je het leuk om in de praktijk te zien hoe collega’s met jouw werk aan de slag zijn? Houd je van BPM en heb je bijvoorbeeld al ervaring met Pega of dergelijke platformen? Dan is de functie van Pega System Architect een perfecte baan voor jou!

Organisatie

Als je ooit een keuken, nieuwe meubelen of sanitair hebt gekocht, ben je waarschijnlijk in één van de winkels van onze klant geweest. Dit ambitieuze familiebedrijf met internationaal 5500 medewerkers is in deze branche namelijk een grote speler. Met bijna 30 verschillende formules streven ze elke dag weer naar het allerbeste voor de klant. De organisatie blijft continue in beweging, waardoor er voor de medewerkers volop kansen en uitdagingen beschikbaar zijn.

Dit bedrijf is recent begonnen met het invoeren van CRM op basis van PegaSystems (7 Platform). Een team Business Analisten, (Lead) System- en business Architecten gaan dit startende project op Agile/SCRUM wijze uitvoeren. Het team mist nog enkele leden die aansluiten bij het project en de daarna continue doorontwikkeling van de applicatie voor hun rekening willen nemen. In deze rol werk je vanuit de afdeling ICT nauw samen met de collega’s van het CRM team.

Je zal dus werken aan een uniek project, het is de eerste implementatie van Pega CRM Applications in Europa. Dit gaat samen met een unieke werksfeer waar teamwork en collegialiteit hoog in het vaandel staan. Doordat dit een nieuwe discipline is binnen het bedrijf kun je veel aspecten van de functie zelf invullen, je krijgt de vrijheid om een verdere grondslag te leggen voor een verdere opbouw van het team.

Functie

De taken die deze functie bevatten hangen deels af van jouw eigen ervaring en kennis. Hoe dan ook ga je een bijdrage leveren aan het ontwerpen, ontwikkelen, testen, invoeren en onderhouden van de componenten in de Pega Systems omgeving, welke cloud based is. Daarnaast zal je een rol spelen bij het begrijpen, vertalen en configureren van specificaties naar een werkende software. Tot slot is het deployen van de applicatie naar test, acceptatie en de productie omgeving, en het opsporen van defecten en bugfixing onderdeel van jouw takenpakket.

Naast deze technische skills is het belangrijk dat je ook een sterk analytisch denkvermogen en goede communicatieve vaardigheden hebt. Je voelt je thuis in een pragmatische, collegiale en professionele sfeer waar aandacht voor de klant centraal staat. Je hebt sterke affiniteit met bedrijfsprocessen en IT en vind het leuk om binnen de organisatie jezelf hoger op te werken. Bij dit bedrijf wordt veel waarde gehecht aan kennisdeling, het is dus belangrijk dat je hier ook niet de moeilijkste in bent.

Functie eisen

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding met een ICT component Bedrijfskundige informatica, informatiekunde, of aanverwante studies;
  • Meerdere jaren ervaring met het implementeren van een Business Process Management System op een PaaS platform, zoals Cordys, BPM, Mendix, Outsystems, Blueriq, Be Informed of Pega;
  • Ervaring met werken in een Agile Scrum omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal is een must;
  • Je heb een aantal Pega trainingen gevolgd of bent bereid dit te doen.

Aanbod

  • Salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Na afloop van het eerste contract, bij goed functioneren meteen een vast contract;
  • Toegang tot het Goodhabitz platform, waar verschillende cursussen te volgen zijn;
  • Gratis gebruik maken van de interne fitnessruimte en het bedrijfsrestaurant + café;
  • Korting op interne kinderopvang;
  • Personeelskorting in alle meubelwinkels.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met één van onze collega’s. Je kunt ons bereiken via info@java-professionals.nl of bellen naar 020-8203666.

Sollicitatie

Heb je interesse in bovenstaande vacature? Klik dan op de knop ‘solliciteren’ en reageer direct. Of stuur je CV en een korte motivatie naar info@java-professionals.nl.